Kollajan allas ja sen vastustus

Kerro mitä mieltä olet Suomen, Itämeren tai maailman vesistöjen tilanteesta. Mitä pitäisi tehdä ja mitä on tekeillä. Keskustele ja kommentoi Suomen kalastuslakia. Jos tiedät politiikon tai yhteiskunnallisen vaikuttajan joka on kalamiesten asialla kerro se meille.

Valvoja: Ylläpitäjät

Kollajan allas ja sen vastustus

ViestiKirjoittaja postilaatikko päivämäärä 09 Tammi 2009 11:58 pm

Elikkä aattelin nyt pikku hiprakassa pistää tänne tälläsen kysellyksen että mitä mieltä olette ehkä mahdollisest tulevasta kollajan altaasta?
Itse olen erittäin paljon tätä vastaan, sillä käyn Ii joella kalassa joka vuosi ja siellä on erittäin hyvä kalakanta(myös harjuksia:D), enkä voi olla varma, että mitä tälle kannalle tapahtuisi jos pato rakennettaisiin...
Mielipiteitä???
Valasko? Ei se mulla oli syöttinä...
postilaatikko

Re: Kollajan allas ja sen vastustus

ViestiKirjoittaja stento-z päivämäärä 11 Tammi 2009 09:37 am

Ei hyvä,Luulen yhdeksi syyksi taimenten luonnonkannan häviämiseen juuri noita patoja sekä toimimattomia kalaportaita ja eikös ne kokeilleet jotain hissiäkin
millä siiretään kalat padon toiselle puolelle.On se kumma että sähköpula vaivaa vaikka tehtaita suljetaan oikein urakalla,jamikä siinä on ettei tehtaat voisi käyttää esim:energiaa säästäviä lamppuja ja muutenkin osallistua tähän säästö talkoisiin
Käyttäjän avatar
stento-z

Paluu Ympäristö ja Itämeri